Op een gala in Brussels Expo zijn woensdagavond 25 oktober de winnaars van de tweede editie van de Trends Impact Awards bekendgemaakt, prijzen voor mkb’s en bedrijven die met hun projecten een duurzame impact creëren op hun omgeving. Er zijn in totaal veertien prijzen over acht categorieën, waaronder een Global Impact Award voor EnergyVision bij de grote bedrijven en Turbulent bij de mkb-bedrijven.
De Trends Impact Awards zijn een initiatief van Trends samen met founding partner PwC en met de steun van Antwerp Management School. Met de awards willen de drie partners bedrijven helpen die hun organisatie met straffe projecten keren naar een duurzaam zakenmodel, en impactondernemers belonen die met hun bedrijf streven naar maatschappelijke verandering.
De winnaars:
- Global Impact Award: Turbulent (MKB) en EnergyVision (grote bedrijven)
- Impact award voor Ecologie: River Cleanup
- Impact award voor Klimaat & Energie: Turbulent (MKB) en EnergyVision (grote bedrijven)
- Impact award voor Mobiliteit: Shipit Multimodal Logistics
- Impact award voor Technologie: RumeXperts
- Impact award voor Circulaire Economie: PurFi Manufacturing Belgium (MKB) en Renewi (grote bedrijven)
- Impact award voor Veerkracht: De Stuyverij
- Impact award voor Welzijn: De Groote – De Man (MKB) en ELIA (grote bedrijven)
- Impact award voor Integratie en Diversiteit: Augias Corp – ROOV (MKB) en Accent (grote bedrijven)