Hiertoe lanceren zij vandaag KickStart, een competitie die universitaire en hbo-studenten uitdaagt om hun oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken om te zetten in een concreet ondernemingsconcept.
De inzenders van kansrijke concepten zullen worden geholpen bij de realisatie van hun eigen onderneming.
Initiatiefnemer van KickStart is Winkelman en Van Hessen. Vanwege haar 25-jarig jubileum organiseert het communicatieadviesbureau dit project dat ‘raakt aan de cultuur van het bureau’. Winkelman en Van Hessen wil de student van vandaag stimuleren om het ondernemerschap serieus te overwegen als volgende carrièrestap.
Hoofdparticipant van de competitie is ABN Amro die de doelstellingen van KickStart onderschrijft en ook onder studenten nadere inhoud wil geven aan haar nieuwe campagnethema: ‘meer mogelijk maken’.
Het bureau brengt de competitie landelijk middels flyers, posters en de website www.kickstart.nl onder de aandacht. Ook zal er online een filmpje in omloop worden gebracht.