In de altijd prestigieuze categorie sport ging de SponsorRing naar Eiffel voor de sponsoring van de basketballclub EiffelTowers. Volgens het juryrapport -een case die op alle niveaus, zowel in het bedrijf als in de club, consistent is doorgevoerd.”
De categorie kunst werd gewonnen door Robeco en de Robeco Zomerconcerten. -Een uniek initiatief dat een prominente plek in de Nederlandse culturele wereld heeft gekregen”, aldus de jury. Robeco en het Concertgebouw hebben inmiddels al vijftien jaar een relatie met elkaar.
Robijn en de Robijn Fashion Award was de SponsorRing winnaar in de categorie cultuur. -Een instituut”. In de categorie media werd een SponsorRing uitgereikt aan Unilever voor Life & Cooking. Unilever had dit jaar vijf nominaties waarvan twee winnaars, Robijn en Life & Cooking.
De jury was teleurgesteld over de kwaliteit van de cases in de categorie Maatschappij. Men had verwacht dat in een tijd dat maatschappelijk ondernemen als belangrijk wordt gezien dat meer aansprekende kwaliteitscases zou opleveren. De winnaar in deze categorie, TPG en de samenwerking met het World Food Programme in Moving The World, werd wel als voorbeeldfunctie voor andere bedrijven gezien.
Op de avond werd ook het eerste exemplaar van Sponsor Profiles Kunst & Cultuur uitgereikt aan Thijmen Jacobse van Robeco. In Sponsor Profiles Kunst & Cultuur, een uitgave van Sponsor Magazine en mede mogelijk gemaakt door Stichting Doen, presenteren 79 kunstinstellingen zich aan het bedrijfsleven met een creatief idee voor samenwerking.