Dubbele winst
Het Vakcentrum is benieuwd naar de resultaten. U ook? Laat dan zoveel mogelijk klanten deelnemen aan de enquete. Daarmee zorgt u niet alleen voor het slagen van dit onderzoek, maar helpt u tevens uzelf. Want als er voldoende consumenten van uw supermarkt deelnemen, ontvangt u gratis een op
maat gemaakt rapport. Wetenschappelijk getoetst door de Rijksuniversiteit Groningen (RUG). Zo’n kans laat u toch zeker niet liggen?
Persaandacht
Promoot het onderzoek onder uw klanten en maak gebruik van de posters en winkelmaterialen van het Vakcentrum. Deelnemers aan het onderzoek maken kans op twee minuten gratis winkelen in uw supermarkt (gefinancierd door het Vakcentrum). Een actie die ongetwijfeld veel belangstelling oplevert van
de lokale pers.
Roel Heerschap is behalve hoofdbestuurslid van het Vakcentrum ook werkzaam als supermarktondernemer. Zijn onderzoek wordt ondersteund door de vakgroep Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG).