Vandaag stroomde Koninklijke Jaarbeurs in Utrecht vol met changemakers, ondernemers, CEO’s, disruptors, charitatieve instellingen, social enterprises, pioniers en doeners voor de officiële opening van Impact Fair, de grootste impact experience van Europa. Initiator Micha van Hoorn heette alle impactmakers welkom, gevolgd door korte welkomstwoorden van Jeroen van Hooff (CEO Koninklijke Jaarbeurs), Jonne Arnoldussen (MD hoofdsponsor Nationale Postcode Loterij), Suzanne Laszlo (directeur Unicef en voorzitter adviesraad), Yvette Watson (CEO PHI Factory en voorzitter redactieraad) en Susanne Schilderman (wethouder in Utrecht). Het afsluitende welkomstwoord was van André Kuipers, die namens planeet aarde en als ambassadeur van SpaceBuzz de officiële opening van Impact Fair 2025 verrichtte.
Met meer dan 100 exposanten, meer dan 140 sprekers, zeven podia, 72 exclusieve rondetafelsessies met CEO’s en een verwachte toestroom van 10.000 bezoekers rolt de Impact Fair op 3 en 4 april de groene loper uit voor het bedrijfsleven, impact organisaties en charitatieve instellingen. De Impact Fair sluit zaterdag 5 april af met een positieve lifestylebeurs voor het hele gezin, waarin ook consumenten kunnen ervaren hoe het voelt om impactmaker te zijn of te worden.
Bekijk het volledige programma op impactfairnederland.nl
Over Impact Fair
De Impact Fair is dé grootste impact experience van Europa. Ontdek de nieuwste impacttrends en ontmoet de changemakers van nu. Waar je impact maken beleeft en erachter komt wat het is dat je vandaag nog kunt doen voor de wereld van morgen. 8.5000m2 Koninklijke Jaarbeurs is speciaal ingericht voor iedereen die op een positieve manier wil bijdragen en wordt ondersteund door partners zoals onder meer Nationale Postcode Loterij, AFAS Software, Ondernemersfonds Utrecht, Triodos Bank en Albert Heijn. De debuuteditie noteerde in 2024 6000 bezoeken, dit jaar is de verwachting dat er maar liefst 10.000 impactmakers samenkomen in Utrecht. Impact Fair is een initiatief van Koninklijke Jaarbeurs en Better Together Agency.
Op de foto v.l.n.r.: André Kuipers, Micha van Hoorn, Jeroen van Hooff
Foto: Samuel Wagner