Waarop moet je letten wanneer je communiceert over het thema klimaatactie? Welke termen kun je gebruiken? Hoe zorg je voor geloofwaardigheid? En vooral: hoe reageer je als je met kritiek wordt geconfronteerd?
Wij delen onze ervaring met marketing en communicatie in vele sectoren en laten zien hoe je klimaatneutrale producten of de klimaatstrategie van je bedrijf kunt presenteren. Daarnaast zullen er veel tips, trucs en voorbeelden rechtstreeks uit de praktijk komen – en we beantwoorden graag uw vragen.
Enkele onderwerpen waar we het over zullen hebben:
– Geloofwaardigheid in de communicatie
– Maximale transparantie met het klimaatneutrale label
– Betekenis en gebruik van termen als klimaatneutraal, CO2-neutraal en Net Zero
– Interne communicatie
– Communicatie voor bedrijven in CO2-intensieve sectoren
– Omgaan met kritische vragen
– Best practices
Deelname aan de online Deep Dive is gratis en vrijblijvend.
Let op! Inschrijven moet via deze link: https://register.gotowebinar.
Je registratie zal worden beoordeeld door ClimatePartner, na goedkeuring ontvang je een bevestigingsmail met de link om deel te nemen. Registreer ten minste 24 uur voor aanvang van de sessie, zodat je tijdig de bevestiging ontvangt.
De ClimatePartner Online Academies en Deep Dives zijn over het algemeen gericht op bedrijven en niet op particulieren. Daarom vragen wij begrip voor het feit dat wij alleen inschrijvingen met een bedrijfsemailadres in behandeling kunnen nemen.