Hoe wordt duurzame marketing ‘juist’ en ‘onjuist’ ingezet?
Hoe kan jouw organisatie dit verder helpen?
Wat zijn de do’s en dont’s?
Wat is het geheim van merken als Tony’s Chocolonely?
Daar kom je achter tijdens dit event van Stichting Positieve Impact (voorheen Nederland CO2 Neutraal) met als thema Duurzame Marketing.
Wat je o.a. kunt verwachten:
- Een knallende (hilarische) afsluiter van Dolf Jansen.
- Eindverkiezing van de MVO Manager van het Jaar 2023 met pitches van de 3 genomineerden
- Ynzo van Zanten, Post-Purpose Preacher vertelt vanuit zijn ervaring bij het succesvolle impact merk Tony’s Chocolonely over betekenis vol ondernemerschap.
- Sjoukje Goldman, Professor of Sustainable Marketing deelt de laatste wetenschappelijke inzichten
- 8 interactieve workshops o.a. over gedragsverandering, duurzaam positioneren, rapporteren over duurzaamheid via de CSRD, hoe je een toekomstbestendige organisatie bouwt en meer…
- Netwerken met meer dan 400 MVO Managers, Sustainability managers, adviseurs, projectleiders, directieleden en passievolle medewerkers over duurzaamheid.
- Een energieke bijeenkomst. Geen saaie powerpoint presentaties. Wel inspiratie en motivatie.
Ontdek alle relevante info op deze pagina. Het event is volgeboekt!
Kaart wordt geladen...