Bijna iedereen in de financiële wereld, maar ook steeds meer ondernemers zijn het erover eens: een balans is niet toereikend meer om een bedrijf goed te waarderen. Laat slechts de financiële situatie zien. Intrinsieke waarden ontbreken. Terwijl juist dieperliggende waarden bij steeds meer organisaties het overgrote deel van hun waarde bepalen.
Er is zowel bij banken en investeerders, als bij betekenisvolle ondernemers behoefte aan een nieuw instrument naast de traditionele balans. Om deze intrinsieke zaken concreet te maken en goed te waarderen. En om als bedrijf op te kunnen sturen. En dat is wat de Stichting Schaal van Betekenis met de ontwikkeling van de ‘Schaal van Betekenis’ beoogt.
Daarom organiseren de Stichting Schaal van Betekenis op 7 december deze Creathon; om het gedachtegoed te ontwikkelen en de tool verder te ontwerpen. We zijn druk aan de slag met het vormgeven van dit event, hier ontvang je later meer informatie over.
Denk mee en doe mee! En neem zoveel mogelijk mensen mee! Samen naar een nieuwe waardering van organisaties.