1-daagse training “duurzaam verleiden”

Wanneer

17/06/2025    
09:30 - 17:00

Waar

We are Robin
Hooghiemstraplein 152, Utrecht
1-daagse training “duurzaam verleiden”

Over deze training

Duurzaamheid heeft een marketingprobleem. Het wordt vaak gezien als duur, complex, ‘woke’ of iets wat alleen maar gedoe oplevert. Hoe zorg je dan dat jouw boodschap wél raakt, aanspreekt én aanzet tot actie?

Veel duurzame communicatie is te rationeel of te vaag. Terwijl je juist moet laten zien dat duurzaam ook aantrekkelijk, logisch en waardevol is. Hoe voorkom je dat je boodschap als greenwashing wordt gezien? Hoe maak je duurzaamheid geloofwaardig, relevant en inspirerend (zonder te pushen)?

Wat betekent dat voor jou als sustainability professional, communicatieprofessional, marketeer of missiegedreven ondernemer? In de training Duurzaam Verleiden leer je hoe je mensen verleidt tot duurzame keuzes. Je werkt met technieken uit gedragspsychologie, storytelling en marketingcommunicatie. De nadruk ligt op Sustainable Storytelling, de skill waarmee je duurzame strategie vertaalt naar klantwaarde. Ed gaat jou laten zien dat duurzaam en winstgevend (wel) samengaan en hoe je dat voor elkaar krijgt.

Investering: €795,- excl. BTW

In deze training:

Je gaat actief en praktijkgericht aan de slag. Je gaat de opgedane kennis en inzichten naar je eigen rol en organisatie vertalen. Na deze training:

  • Begrijp je de psychologie achter duurzame keuzes.
  • Vertel je een krachtig en inspirerend duurzaam verhaal.
  • Verleid je je doelgroep zonder te pushen.
  • Blijf je geloofwaardig en vermijd je de greenwashing-valkuil.

Tijdens de training deelt Ed Stibbe zijn ervaringen uit de praktijk. Verwacht nuttige geleerde lessen en tips.

Je hebt geen specifieke vooropleiding nodig, iedereen is welkom in onze training.

Voor wie:

Sustainability professionals en missiegedreven marketeers/ondernemers.

Over de trainer:

Deze training wordt gegeven door Ed Stibbe, Co-auteur van het boek Duurzame Verleiding – partner van We Are Robin.

Ed Stibbe is een grote naam in de marketing- en reclamewereld. In de rol van adviseur, CEO en ondernemer bij internationale, toonaangevende creatieve bureaus als BBDO, Y&R, Lowe, Lintas, DraftFCB en Orchestra adviseerde hij meer dan 100 organisaties in binnen- en buitenland. Van multinational tot startup. Van de publieke sector tot B2B. De organisaties waaraan hij leiding mocht geven, wonnen meer dan 150 internationale marketing- en reclameprijzen.

Meer informatie / aanmelden

Kaart wordt geladen...