Columns / interviews

Cas van Striep (CSU): ‘Meervoudige waardecreatie is het kompas...

Steeds meer bedrijven kijken anno 2022 niet alleen naar hun economisch resultaat als dé pijler voor ...

Impact Radio met Eva Amsterdam: ‘Klimaatneutraal bij Coca-Cola’

Coca-Cola verkoopt per dag ruim zeven miljoen consumpties frisdrank in Nederland. Vanwege de hoeveelh...

Martijn Ludwig (Deloitte): ‘Milieu-impact van digital health is grote...

Patiënten hoeven door digitale oplossingen minder reisbewegingen te maken, wat leidt tot aanzienlijk...

Secrid: ‘Het B Corp label past precies bij ons’

“Dat is nou net wat voor ons!”, dacht Marianne van Sasse van Ysselt toen ze in 2016 in de Verenig...

Impact Update september 2022 met Folkert van der Molen

Het Online Kenniscentrum Duurzaam Ondernemen verzorgt een zo compleet mogelijk overzicht van verschen...

Evelyn Doyle: ‘Waarom Patagonia het klassieke klaslokaal achter zich...

Evelyn Doyle, Head of People and Culture International, bij outdoorkledingmerk Patagonia deelt de les...

Henk Volberda (Amsterdam Business School): ‘Zo kom je van...

Winst maken is nodig voor het voortbestaan van een onderneming. Even belangrijk is echter de maatscha...

Michiel Slinkert: ‘Eevery officieel partner van Online Kenniscentrum Duurzaam...

Eevery is hét duurzaamheid- en verbeterplatform voor het MKB. Met onze oplossing helpen wij uw duurz...

Hellen van der Plas (CEO Benelux Signify): ‘Overheid moet...

Het kabinet doet een dringende oproep aan bedrijven en huishoudens om zoveel mogelijk energie te (bli...

Mark en Lyan (ShampooBars.nl): ‘Wij willen ervoor zorgen dat...

Met Shampoo Bars willen Mark en Lyan ervoor zorgen dat heel Nederland plasticvrij kan douchen. ”W...

Floor van der Steen (Max’s Organic Mints): ‘Wij zijn...

Floor van der Steen is co-founder van het familiebedrijf Max’s Organic Mints dat heerlijke, verfris...

Piet Sprengers (ASN Bank): ‘Hoe redden we ons uit...

Lang dachten we dat meer transparantie in de verslagen van bedrijven automatisch tot meer duurzame im...