Columns / interviews

Remona van der Zon (KLM): “10 dingen die je...

Wellicht heb je er wel eens over gehoord, of misschien is het nieuw voor jou: KLM vliegt op duurzame ...

Impact Radio met Koen Eising (Alliander): “Duurzaam DNA ontwikkelen”

Hoe zorgt jouw organisatie voor impact? Wat betekenen jullie voor de samenleving? Bedrijven en organi...

Esther van Bergen (Cenex NL): “Rol van circulariteit in...

De next big thing in de wereld van ICT en datacenters is niet een buzzword als big data, Internet of ...

Jack van der Veen (Nyenrode Business Universiteit): “Heeft supply...

We leven in turbulente tijden. Nieuwe technologieën creëren tal van nieuwe mogelijkheden. Tegelijke...

Jose Villalon (Nutreco): “Sustainability deserves a transparent agenda …”

If you’ve been following recent reports, you’d be forgiven for thinking that the aquaculture indu...

Johan Graafland: “Concurrentie prikkel voor duurzaam ondernemen”

Duurzaamheid is een thema dat ook veel bedrijven interesseert. De motieven om duurzaam te ondernemen,...

Rieki Crins: “Sociaal ondernemerschap in Bhutan”

Op de dag dat het CBS de tweede editie van de Monitor Brede Welvaart publiceert, een column over Bhut...

Astrid van Ballegoy (Hitma): “Duurzaamheid voor de bühne?”

Ons moederbedrijf Indutrade heeft onlangs het Global Compact-duurzaamheidsinitiatief van de Verenig...

Lynnemore van Ommen: “Duurzaam vs. greenwashing: Een matrix voor...

Veel Business-to-Business (B2B) kopers vinden het lastig te beoordelen of de supply chain partner daa...

Impact Radio uitzending 10 mei 2019

Dit is de tweede aflevering van het programma Impact op New Business Radio. Overal hoor je de vraag o...

Student-ondernemer Twan Tak (Avans) bouwt aan het CO2-neutrale Goood...

Hoe kan ik mijn hond voeren zonder dat het ten koste gaat van de planeet? Dat vroeg Avans Hogeschool-...

Column Sybren van der Schaar: “Niet de klant maar...

De klant centraal stellen staat hoog op de agenda bij organisaties. De gedachte hierachter is dat, al...