Columns / interviews

Caitlin Hafkamp (Schuttelaar & Partners): ‘De toekomst van voedselkeuzelogo’s’

Europa wil het maken van de duurzame en gezonde voedselkeuze voor de consument vergemakkelijken. De F...

Hans Coppus (OML): ‘7 pijlers voor duurzame bedrijventerreinen’

Ontwikkelingsmaatschappij Midden-Limburg BV (OML) werkt sinds enkele maanden met zeven pijlers om haa...

Kim Putters (SCP): Ook CEO’s moeten sturen op brede...

Ondanks de diepe crisis van de afgelopen maanden zijn de economische vooruitzichten beter dan verwach...

5 trends die schreeuwen om duurzame innovatie

Scherpe consumer insights zijn cruciaal voor het ontwikkelen van succesvolle innovaties. Maar dat is ...

Harco Leertouwer (Acre): ‘Echt impact maken daar gaat het...

“Wij werken alleen voor klanten wanneer wij overtuigd zijn van hun ambities om ook maatschappel...

MOYU: ‘Een duurzame start up in Corona tijd – hoe...

Toen Roel Schatorjé en Paul Sintnicolaas in mei 2019 MOYU oprichtten, was er nog geen virus vuiltje ...

Frank van Ee (Alfa): ‘ESG en waardecreatie van je...

ESG staat voor Environmental, Social en Governance (Milieu, Maatschappij en Governance) en verwijst n...

Pieter Schols: “Love for Self and Love for Planet”,...

Daily Mantra is een slow fashion label dat nog geen jaar geleden is gelanceerd door oprichter Pieter ...

Bram Veenhof (South Pole): ‘Hoe e-commerce een drijfveer kan...

E-commerce is al langer booming en de pandemie heeft voor ongekende verdere groei gezorgd. Maar als o...

Michelle Samson: “Duurzaamheid zit in het DNA van RTHA”

Rotterdam The Hague Airport (RTHA) heeft zijn ambities voor een duurzame luchtvaart naar een nog hoge...

Jack van der Veen (Nyenrode BU): ‘Duurzaamheid: bent u...

Een confronterende karakterisering van de supply chain is de volgende: de supply chain zet waardevoll...

Suzanne van der Pijll (Schuttelaar & Partners): ‘Duurzaam boodschappen...

Uit menig consumentenonderzoek blijkt dat mensen duurzaam voedsel belangrijk vinden en daar bij het a...