Ondernemers achter kledingmerk Neena willen met passie voor mode...
The Greener Challenge; Een campagne die het start-up kledingmerk Neena heeft opgezet om meer bewusthe...
Impact Radio met Remco Neumann (Port of Rotterdam): ‘Een...
Glenn van der Burg ging tijdens Impact Radio in gesprek met Remco Neumann, Programma Manager Corporat...
Fieke de Haan (Vanderlande): ‘Shaping a sustainable future. Together’
Vanderlande believes that sustainability is everyone’s business, and that’s why they are empoweri...
Sophia Kleesattel (Dataflex): ‘Vooruitgang boeken bij circulariteit begint met...
Als stap naar ons einddoel om volledig circulair te worden, hebben we bij Dataflex (fabrikant van erg...
De Duurzame Podcast met Mitchell van Dooijeweerd: ‘Hoe bouw...
In deze aflevering van ‘De Duurzame Podcast’ interviewen Nick van Moerkerk en Thijs Lindhout (De ...
Ineke Vlot (SMK): ‘Duurzame producten de norm in Europa:...
De Europese Commissie heeft op 30 maart jl. het ‘Sustainable Products Initiative’[1] gepubliceerd...
Geerke Versteeg (PHI Factory): ‘Maatschappelijk verantwoord inkopen: tussen droom...
Bij maatschappelijk verantwoord inkopen blijkt er geen gebrek aan actieplannen. Het uitvoeren van de ...
Dick Hordijk (Agrifirm): ‘Consumenten en boeren moeten als één...
De huidige voedselketen is niet in staat om de verwachte wereldbevolking van 10 miljard mensen over t...
Dirk Mulder (ING): ‘Verkoop van tweedehands kleding via platformen...
Het kopen van tweedehands kleding is erg in opkomst. Met name bij jongeren die het belangrijk vinden ...
Jeroen Franken (CTEK): ‘Elektrisch opladen voor bedrijven: waarom je...
De afgelopen jaren is de populariteit van elektrische voertuigen (EV’s) immens gegroeid. Elektr...
Eveline van der Herberg: ‘Dierzaam consumeren: een stap in...
Afgelopen februari zijn onderzoekers van Hogeschool Utrecht en Van Hall Larenstein, in samenwerking m...
Robin Foolen (Secrid): ‘Wij managen onze impact’
Robin Foolen is Impact Manager bij Secrid, producent van wallets, compacte portemonnees met een alumi...