Een Wereld te Winnen, 16 visies op MVO
T.E. Lambooy, Uitgeverij Kluwer, november 2006, 216 pagina’s
Prijs: € 14,90 (excl. verzendkosten)
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) wint aan belang. Ondernemingen gaan zich er steeds meer naar gedragen en hebben ook de kansen ontdekt om MVO als strategisch instrument in te zetten. Grote ondernemingen zijn inmiddels verplicht om in hun jaarverslag verantwoording af te leggen over de milieu- en sociale aspecten van hun bedrijfsvoering.
Met dit boek, een initiatief van juridisch en fiscaal dienstverlener Loyens & Loeff, wordt het belang van MVO in een veranderende samenleving belicht. Dat gebeurt in zestien interviews met politici, wetenschappers, ondernemers en ethici, die elk een onderscheidende visie op dit onderwerp presenteren: Ruud Lubbers, Bisschop Muskens, Pieter Winsemius, Wouter van Dieren, Dick Boer, Karien van Gennip, Kris Douma, Liesbeth van Tongeren, Gerard Keijzers, Marilou van Golstein Brouwers, John Halmans, Sander Tideman, Volkert Engelsman, Dirk Brouwer, Alex van der Zwart en Tineke Lambooy
Bestellen
U kunt de het boek Een Wereld te Winnen bestellen door dit formulier ingevuld online te verzenden.
Ja, ik bestel het boek Een Wereld te Winnen en betaal € 14,90 per exemplaar (exclusief verzendkosten, incl. BTW) na ontvangst.