Duurzame verleiding. Hét marketingboek voor duurzame ambities

Auteur(s): Marjolijn Meynen, Ed Stibbe
Publicatie: augustus 2024
Prijs: € 29,99
Taal: Nederlands

Duurzaamheid is hot. Maar de marketing van duurzame producten vaak not.

Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder te maken. Verleiden juist wel. Verleiden versnelt verandering en helpt een duurzame strategie te vertalen naar winstgevende waarde voor zowel klant, de wereld als je team. Kortom: goede marketing leads the way.

Beide auteurs zijn grote namen in de marketing- en reclamewereld. Met hun kritische kijk en originele insteek helpen ze je met hun boek op de duurzame weg met verrassende inzichten, handige modellen, de beste verleidingstrucs en inspirerende cases, in zowel B2B, B2C als not for profit.

Nog niet verschenen, verwacht op 29‑8‑2024 (wel al te bestellen)