Auteur(s): Klaas Klunder
Publicatie: december 2014
Prijs: € 19,50
Stel je voor als iedere organisatie 10% van zijn nettowinst in tijd/geld op een relevante manier laat terugvloeien naar de maatschappij. Is dat niet de ultieme kerstgedachte?
De jonge ondernemer Peter van Dijk ontwikkelt de ultieme computer; de internetbril. Zijn oom, een ex-zakenman, geeft hem daarbij wijze raad. Hij doet dat vanuit zijn nieuwe roeping als monnik, waardoor hij eeuwenoude marketinggeheimen weet te onthullen. Een traumatische gebeurtenis uit het verleden verbindt deze mannen op een bijzondere maar ook pijnlijke manier. Wanneer Peters vriendin Amber vooral voor het grote geld wil gaan, moet Peter kiezen. Volgt hij de adviezen voorzien van Bijbelse wijsheden van zijn oom of gaat hij voor de liefde?
De Marketing Monnik is een spannende business roman waarin de drie marketinggeheimen van de Bijbel worden onthuld. Het toepassen van deze wijsheden helpt juist in deze tijd om duurzame resultaten te bereiken zonder extra budget.
“Een mooi voorbeeld hoe marketing verbonden kan worden met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen” Willem Lageweg Director MVO Nederland