Green.2 vertegenwoordigt deze nieuwe standaard, want groen is helemaal van nu en voor iedereen. Green.2 besteedt op stijlvolle en doordachte wijze aandacht aan milieu en maatschappelijke betrokkenheid. Het is een eigentijds blad vol groene lifestyle en inspiratie en informeert elke twee maanden over groene trends & ontwikkelingen, duurzame vakanties, hippe mode en bewust ondernemen.

In de eerste editie maakt Green.2 de spraakmakende onderzoeksresultaten van het Ruigrok | NetPanel over ‘Hoe groen is de Nederlandse consument?’ bekend, ‘ligt Wendy van Dijk langs de groene meetlat’, gaan ruimtevaarder Wubbo Ockels en Floortje Dessing in conclaaf over ‘de aarde die wel lek lijkt’ en geeft Arnold Schwarzenegger als gouverneur van Californië het groene voorbeeld.

Ook in Green.2 een fenomenaal eco-resort in Nieuw-Zeeland, een verslag over design hotel Riad Trois Cours in Marrakech en een blik op De Laatste Wildernis, Antartica.
Fotograaf Hans Mooijer schoot een milieubewuste modeserie op een bijzondere locatie in het idyllische Bergen. Verder: Glas dat verdwijnt op ‘de grote hoop’: mythe of de waarheid? Een spectaculaire coverstory over de reïncarnatie van een wijnfles.

Ook bericht Green.2 over een vliegtuig op zonne-energie, laat de doorsnede van een windmolen zien, informeert over de leukste eco beautyproducten en neemt een kijkje in de glazen doos op pootjes: green building het Amsterdamse Kraanspoor.

Green.2 verschijnt zes keer per jaar en kost €3,95.
Het eerste nummer heeft een introductieprijs van €2.