Buy.In.Season.
PwC heeft ook dit jaar een bijzondere business case als inzending: Buy.In.Season. Heb je je ooit afgevraagd hoe het kan dat het hele jaar door verschillende soorten fruit en groenten te koop zijn? Terwijl alle planten en producten eigenlijk een seizoen hebben. Dit betekent een enorme negatieve ecologische impact op het milieu. PwC lanceert daarom een shop-in-shop model. Hoe? Door verspakketten te verkopen met groenten en fruit van het seizoen.
Door alleen te kiezen voor seizoensfruit en -groenten kan de ecologische impact van voedselconsumptie met ongeveer 70% worden verminderd. Het streven is een jaarlijkse CO2-reductie van 300 ton vanaf 2027. Join our Seasonal Revolution!
Bekijk de video en stem mee:
Finale op 22 april
De finale van Partnership Verkiezing 2022 vindt plaats op vrijdag 22 april. Tijdens een inspirerend webinar presenteren de teams hun innovatieve en gedurfde business cases.
Kijk voor meer informatie over De Partnership Verkiezing, aanmelding voor het webinar, of de andere deelnemers en hun business case op de website.
Foto: team van PwC