Dutch Outdoors lanceerde per 23 september in de Nationale Vitaliteitsweek een nieuw initiatief voor werkgevers: Out in the Box. Een vitaal en duurzaam relatiegeschenk, waarmee bedrijven hun medewerkers of relaties lekker naar buiten kunnen sturen. Met de combinatie van vitaliteit, duurzaamheid en beleving hoopt de start-up de relatiegeschenkenmarkt uit te dagen. Met Out in the Box krijgen ontvangers een geheel verzorgde buitenbelevenis cadeau, in een natuurgebied van eigen keuze. Met een app, route op maat, speciale buitenopdrachten, koffie&lekkers bij de start, een finish cadeau én een bijdrage aan de natuur, zorgen werkgevers niet alleen goed voor hun relaties, maar ook voor behoud van de natuur. De perfecte invulling voor het kerstpakket anno 2021.
Ontspanning en persoonlijke ontwikkeling
Het concept van Out in the Box, waarmee ontvangers van het cadeau de natuur in gaan, leent zich voor allerlei doeleinden. Met keuze uit boxen voor pure ontspanning, alleen (Hike for you) of met een collega (Hike & Connect), voor persoonlijke ontwikkeling (Hike & Grow) of met een zakelijke opdracht (Hei Hike), bepalen werkgevers zelf op welke wijze het geschenk ingezet wordt.
Ga dagelijks een half uur de natuur in. Heb je het druk, ga dubbel zo lang!
Janine Vermeulen, eigenaar van Dutch Outdoors, wil met het nieuw gelanceerde aanbod werkgevers uitdagen echt iets bijzonders te geven aan medewerkers en/of relaties. “Dit cadeau past heel goed bij deze tijd van duurzame keuzes en ontspullen. Ik geloof zelf heel erg dat de natuur daar een belangrijke rol in kan spelen. Met Out in the Box maken we het voor iedereen makkelijker naar buiten te gaan, juist wanneer je druk bent. Met de extra’s die bij het geschenk horen, is een onvergetelijke ervaring gegarandeerd.”
Samen sta je sterk
Dutch Outdoors werkt samen met een aantal partners om de belevenis compleet te maken. Zo levert Retulp duurzame eco drinkflessen of thermosbekers met bedrijfslogo. Voor koffie en iets lekkers in elk natuurgebied wordt samengewerkt met kleinschalige horeca punten. Persoonlijk ontwikkelexpert Raymond de Looze verzorgt de opdrachten in de Hike & Grow variant.
Over Dutch Outdoors
Dutch Outdoors, standplaats in Utrecht, is het platform voor actieve outdoorbreaks met bourgondische touch, opgericht door Janine Vermeulen. Onlangs trok het investeerder Bart Veldman aan en is de start-up klaar om op te schalen. Het platform voor unieke actieve breaks in de buitenlucht groeit enorm. De verwachting is dat het platform binnen 2 jaar 1 miljoen Nederlanders bereikt. Dutch Outdoors raakt de juiste snaar door in te spelen op de huidige tijdsgeest. Persoonlijk, buiten en hip. Het bedrijf heeft in deze roerige reisbranche laten zien bestaansrecht te hebben. Met haar kernwaarden buiten, beleven, fun, met aandacht, lokaal, trendy, herinneringen creëren sluit het naadloos aan bij de behoeften anno nu. De lancering van de nieuwe zakelijke propositie met Out in the Box is daar een goed voorbeeld van.