De voorbereidingen voor een Engelstalige editie zijn gestart. Enthousiaste partijen die hieraan meewerken stellen dat er op de wereld niet een blad is dat zo praktisch invulling geeft aan de dagelijkse praktijk van duurzaam ondernemen als P+. Uniek is ook het uitgeefconcept, waarbij een de deelnemende partners hetzelfde tijdschrift naar hun relatiebestanden sturen. De lezers kunnen er tegelijkertijd op vertrouwen dat de redactie in volle onafhankelijkheid werkt.

In het nieuwste nummer van P+ staat topkok Jamie Oliver op de cover. In deze aflevering onder meer de volgende themaÃ??s:
– Vier topadviseurs over authenticiteit en het tot een belevenis maken van duurzame producten en diensten.
– Moet er een afspraak komen voor 40 procent vrouwen in de top van het management?
– Het grote verschil tussen biodiesel en biogas als autobrandstof.
– Waarom Nederland niet verzekerd is als onze huizen onderlopen door de stijgende zeespiegel.
– Hoe kan het dat het steeds weer alternatieve bewegingen zijn die ongewild het kapitalisme vernieuwen?
– Waarom de greentech-bedrijven het grote beurssucces in Amerika zijn.
– Welke bedrijven nemen nu al de Marokkanen in dienst, die eigenlijk te vroeg zijn geboren?
– Hoe Kwantum en Wehkamp bewijzen dat duurzaam ondernemen en prijsvechten heel goed samen gaan.