Webinar “Hoe bouw je met content aan een duurzaam merk?”

Wanneer

08/01/2021    
09:30 - 11:00

Waar

Online webinar
Webinar "Hoe bouw je met content aan een duurzaam merk?"

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic “Hoe bouw je met content aan een duurzaam merk” door Stephan van Velthoven, Robert Schueler en Marjolein Doets.

BOUWEN AAN BETEKENISVOLLE MERKEN EN IMPACT REALISEREN MET CONTENT OVER DUURZAAMHEID

Steeds meer mensen vinden het belangrijk dat bedrijven een maatschappelijke rol vervullen en bijdragen aan de maatschappij, het milieu en het welzijn van mensen.

Toekomstbestendige merken kijken daarom niet alleen naar wat iets voor hen oplevert, maar óók hoe ze kunnen bijdragen aan de maatschappij. Hoe bouw je een betekenisvol merk waarbij je zowel let op intern implementeren als extern communiceren?

Hoe communiceer je online met merkimpact over duurzaamheid? Er is bij 25 merken gekeken hoe ze over duurzaamheid en MVO content maken en hebben onderzocht wat voor impact dat heeft. Leer van merken die dat goed doen en van de tips hoe jij met jouw content meer betekenisvolle merkimpact kunt krijgen.

WAT KUN JE VERWACHTEN?

Een wetenschappelijk model dat helpt om betekenisvol aan je merk te bouwen met inspirerende voorbeelden, inzicht in hoe content over duurzaamheid presteert in vergelijking met marketing content, welke merken het beste scoren met content over duurzaamheid en tips over hoe je jouw content kunt optimaliseren.

VOOR WIE IS DE CLINIC INTERESSANT? 

De clinic is interessant voor iedereen die in zijn dagelijkse werk met merken bezig is en zich realiseert dat het gaat om commerciële én maatschappelijke impact. Merkenbouwers, contentstrategen en content creators, marketing managers en marketing specialisten, allemaal hebben ze er belang bij om met hun merk in te spelen op wat echt van belang is voor de hedendaagse consument en maatschappij.

OVER DE SPREKERS

Stephan van Velthoven en Robert Schueler hebben in 2019 het bureau Return on Content opgericht. Ze leggen de focus op hoe je de merkimpact van content kunt meten én hoe je je content kunt optimaliseren. Ze hebben beiden meer dan 20 jaar ervaring in onderzoek en allebei onder meer gewerkt bij Ipsos. Marjolein Doets is strateeg bij Heldergroen, een communicatiebureau dat al meer dan 15 jaar duurzame merken en impactvolle campagnes creëert. Marjolein was daarvoor wetenschappelijk onderzoeker en heeft onder meer gepubliceerd over de nut en noodzaak van MVO en duurzaamheid.

Meer informatie/aanmelden

Kaart wordt geladen...