Auteur(s): Peter Senge
Publicatie: mei 2009
Prijs: € 11,90
Taal: Nederlands
Grijpen, gebruiken en weer weggooien: dat was lang de mentaliteit in de geïndustrialiseerde wereld. Intussen zien we onze natuurlijke hulpbronnen uitgeput raken en het klimaat veranderen. Urgente kwesties die een unieke kans op verandering bieden. Gelukkig gaan innovatieve ondernemingen en ngo’s voorop in de strijd om blijvende verandering tot stand te brengen. De samenwerking tussen het Wereld Natuur Fonds en Coca-Cola, de groene producten van Nike, allemaal voorbeelden die laten zien dat een radicale verandering mogelijk is in de manier waarop we handel bedrijven. Peter Senge en zijn coauteurs tonen in dit boek aan hoe we deze omslag kunnen bewerkstelligen. De noodzakelijke revolutie biedt specifieke strategieën en actiepunten waarmee u de denk- en handelwijze van uw organisatie kunt veranderen. Laat u inspireren door de organisaties en individuen die grensoverschrijdend samenwerken en nieuwe wegen inslaan.