Zustaina is geen fan van korting. Toch lanceert de duurzame eindejaarsgeschenken expert de ‘Bye Bye Microplastic Box’ op Future Friday voor een andere prijs dan de optelsom van de producten uit het pakket. Dit noemen ze geen korting, maar investeren in bewustwording. Hoe meer mensen dit eindejaarsgeschenk ontvangen. Hoe meer er microplasticvrij gesmeerd wordt. En dit alles is geïnspireerd op de campagne Micro Plastics, Macro Probleem.
De campagne die in samenwerking met de Plastic Soup Foundation is gelanceerd, vergroot het bewustzijn rondom microplastics. Dit heeft geleid tot heel veel downloads van de Beat The Microbead-app. Gebruikers kunnen hiermee gratis microplastics in producten opsporen. Hello bewustwording. Hello microplasticvrij lichaam. Hello schone oceaan.
Werkgevers gezocht met liefde en een beetje lef.
Nog maar weinig bedrijven durven een cadeau te kiezen met hun hart. Vanuit liefde voor hun medewerkers en liefde voor de aarde. Met de microplasticvrije geschenkbox vol topproducten van toonaangevende merken in de verzorgingsindustrie, kiezen bedrijven voor beter. Voor anders. En voor meer. BAM. Maar dat vraagt moed. Dat vraagt lef. Dat vraagt liefde. Omdat dit anders is dan de grote doos vol eten en drinken waar je elk jaar weer indruk mee wil maken.
Goed doen begint met goed geven.
Het hele jaar door werken bedrijven aan de vitaliteit van medewerkers. En ze doen niets liever dan werknemers aan het einde van het jaar in het zonnetje te zetten. Daar past een cadeau met gezonde smeersels voor je lichaam beter bij dan het traditionele kerstpakket. Eén plus één is zelfs drie. Met een microplasticvrij pakket worden medewerkers ook nog een enthousiast gemaakt voor gezondere en duurzame keuzes. Alleen maar winnaars, zou je zeggen.
Waarom microplasticvrij?
Jaarlijks komt zo’n 10 miljoen ton microplastic in onze oceanen terecht, waar het mariene ecosystemen en de menselijke voedselketen vervuilt. Veel bvia het doucheputje en onze verzorgingsproducten. Met het Microplasticvrije eindejaarsgeschenk hebben werkgevers de mogelijkheid om hun medewerkers op een feestelijke en toegankelijke manier bewust te maken van microplasticvrije keuzes.
Beter voor hun eigen gezondheid en die van de planeet. ‘Geef dit jaar een bewust en duurzaam cadeau dat echt verschil maakt,’ zegt Manon van Leeuwen, oprichter van Zustaina. Ze pleit ervoor om aan je medewerkers te laten zien dat je echt om ze geeft. ‘Goed doen begint tenslotte met goed geven,’ lacht ze.
Over de partners in de box
Zustaina lanceert de Bye, Bye microplastic Box samen met Smyle (tooth paste tabs), Naïf (shampoo), Weleda (body butter), Witlof Skincare (voedende crème met SPF30), Marcel’s Green Soap (zeep), The Good Roll (WC-papier), The Bamboovement (bamboe tandenborstel) en The Lekker Company (deodorant).
Voor meer info over de actie en korting geven:
https://zustainabox.nl/future-
Voor meer info over de box:
https://zustainabox.nl/