Vandaag lanceert GoodUp de “One Act of Impact” campagne, een initiatief dat bedrijven en maatschappelijke organisaties samenbrengt om een positieve verandering in de wereld te creëren door middel van kleine impactvolle acties.
De “One Act of Impact” campagne wordt gehouden van 1 november tot en met 22 december en moedigt bedrijven aan om hun medewerkers te motiveren om aan het einde van het jaar nog één impactvolle uit te voeren. Of het nu gaat om een paar uur vrijwilligerswerk, een donatie van een project in de buurt of door een goede daad te verrichten voor iemand die het nodig heeft.
Jongeren, duurzaamheid en armoede
GoodUp klanten als Accenture, APG, Transavia, Deloitte, Unilever en PGGM hebben zich al aangesloten bij One Act of Impact. Er is gekozen voor drie maatschappelijke thema’s: jongeren, duurzaamheid en armoede. Samen met haar maatschappelijke partners zoals NL Cares, Voor je Buurt, JINC, Linda Foundation, Honey Highway en Life Terra heeft GoodUp een selectie gemaakt met kant-en-klare vrijwilligers en donatie activiteiten waar bedrijven hun tijd, kennis en geld direct aan kunnen bijdragen.
Behoefte aan gezamenlijke actie bedrijven
“We geloven sterk in de kracht van samenwerking en de impact die we kunnen genereren wanneer bedrijven en maatschappelijke organisaties zich verenigen voor één gemeenschappelijk doel,” zegt Bart Lacroix, de oprichter van GoodUp.
“De ‘One Act of Impact’ campagne is bedoeld om ieder bedrijf in Nederland te inspireren om haar medewerkers uit te nodigen om één actie uit te voeren voor het einde van het jaar. Samen maken we het verschil, één impactvolle actie per keer!”
Over GoodUp
GoodUp, de drijvende kracht achter de “One Act of Impact” beweging, gelooft dat medewerkers een cruciale rol spelen in het vormgeven van een betere toekomst en dat bedrijven hierin een versneller kunnen zijn door hen te faciliteren.
Zij biedt de online alles-in-een oplossing aan bedrijven met kant-en-klare vrijwilligers en donatie activiteiten waar medewerkers zelf direct een bijdrage aan kunnen leveren aan een activiteit naar keuze.
Sluit je aan met je bedrijf
Nog geen eindejaarsactie gepland met je team of bedrijf? Sluit je ook aan bij de One Act of Impact samen met je collega’s? Wij helpen je op gang met een communicatie campagne toolbox om je collega’s uit te nodigen.
Voor meer informatie over de “One Act of Impact” campagne en hoe je met jouw bedrijf kunt deelnemen, kijk je op www.goodup.nl